Μήπως είμαστε όλοι λίγο γκέι;

Αφορμή για το κείμενο που ακολουθεί υπήρξε εξόρμηση μου, παλαιοτέρα εις τας παραλίας.

Παραπλεύρως μου ήταν ένα ζευγάρι γκέι αντρών, το οποίο παρά τα σαρκωφάγα βλέμματα των λουομένων δεν είχε κανένα απολύτως πρόβλημα στο να μην κρύψει τον έρωτα του. Έπαιζαν ρακέτες, αγκαλιάζονταν και γελούσαν με τον αντρικό πληθυσμό που τους κοιτούσε με ειρωνεία και τον γυναικείο, που τους παρατηρούσε με απογοήτευση. Δεν είναι και λίγο πράγμα να έχεις πάει μπακούρι και να περιμένεις να στην πέσει ο σφίκτης προσφερόμενος να σε πασαλείψει με λάδι, και αντ’ αυτού, ο σφίκτης να προτιμά να γαργαλά με τα χέρια του, έναν άλλο σφίκτη!

Λίγο πιο κάτω υπήρχε μία αντρική παρέα, όπου στις δέκα ατάκες οι επτά (τουλάχιστον) ήταν «Θα σε γαμήσω», «Αν στο βάλω στο κώλο θα δεις τι ωραία που είναι» και παρεμφερής σεξουαλικά υπονοούμενα, τα οποία πολύ πιθανόν θα έλεγε, με άλλη ερμηνεία και σε άλλη… στιγμή, και το παραπάνω ζευγάρι…

Η γκέι (σ.σ. χαρούμενη αγγλιστί) παρέα της παραλίας, συνεχίστηκε λίγο πιο κάτω. Ένας άντρας, νταβραντωμένος και ψηλός, κατέφθασε μόνος του. Άπλωσε την πετσέτα του, αλείφθηκε με λάδι και ξάπλωσε την αράδα του, πάνω στην ροζ πετσέτα…  Άμεσα όλα τα βλέμματα από το γκέι ζευγάρι (που εξακολουθούσε να χαίρεται τον έρωτα του) έπεσαν πάνω σε αυτόν, αλλά και το μικροσκοπικό κόκκινο σλιπάκι-μαγιό που φορούσε, το οποίο σε συνδυασμό με το αρκουδίσιο (ελέω τρίχας) στέρνο του, έκανε κάπως… την όλη σκηνή!

Ένας οικογενειάρχης δίπλα μου, αφού άφησε το παιδί του να παίζει με τα κουβαδάκια του, μιλούσε δυνατά στο τηλέφωνο. «Τι λες ρε πούστη; Άντε γαμήσου τώρα» φώναξε και μία και δύο και τέσσερις φορές! (το ‘τρία’ πάει στους νεαρούς, που συνεχώς τα έδιναν ο ένας στον άλλο, φωνάζοντας «θα πάρεις τα τρία μου»).

Ομολογώ ότι και εγώ, κάποια στιγμή αναφώνησα στο έτερο μου ήμισυ «Που κρύφτηκε και αυτός ο πούστης ο ήλιος;» και άρχισα να αμφισβητώ για το ποιόν μου…

Για να μην αφήσω τις γυναίκες απέξω, απλά θα σας αναφέρω, ότι ήρθε στην παραλία, μία νταβατζο με κάτι ρουμάνες μοντέλα, τα οποία προόριζε για επίδειξη (από όσα κρυφάκουσα) το βράδυ… Αυτό από μόνο του, δεν έχει κάτι γκέι, θα συμφωνήσω… Αλλά αν τις βλέπατε, ίσως οι φαντασιώσεις σας να περιείχαν στοιχεία, Βορειοδυτικού Αιγαιοπελαγίτικου νησιού… Μυτιλήνη, Λέσβος, το πιάσατε το υποννοούμενο έτσι;

Τέλος, οφείλω να σας αποκαλύψω την παραλία… Όχι δεν ήμουν στο Κατάκωλο, αλλά στην παραλία με το (κωδικό) όνομα: Άβυθος (!!!) στην Κεφαλλονιά, που έχει πάρει το όνομα της από την λίμνη Άβυθος ή Άκωλη, όπως την λένε οι ντόπιοι…

3 responses to “Μήπως είμαστε όλοι λίγο γκέι;

  1. Καλό και καλοκαιρινό!!
    Πρέπει να πω ότι τα σεξουαλικού περιεχομένου επιφωνήματα και αστεία μεταξύ straight αντρών υπηρετούν την κολεκτιβική προσπάθεια για μπόλικο χιούμορ. Εϊναι χαρακτηριστικά κυρίως των Ευρωμεσογειακών αντρών και των Λατινοαμερικανών. Όταν όμως κάνει κάποιος κολητηλίκι με βορειοευρωπαίο, Αμερικάνο, Αυστραλο κλπ, τότε και αυτοί, μετά το αρχικό σοκ και δισταγμό, συμμετέχουν ενθουσιωδώς. Θυμάμαι ότι όταν στις ΗΠΑ προσκαλούσα φίλους Αμερικάνους στα Ελληνικά πάρτυ, μένανε άναυδοι με τα κωλοπιασίματα, τα χουφτώματα, τα τσιφτετέλια και τις ατάκες που λέγαμε οι Έλληνες μεταξύ μας (και ευχαρίστως μεταφράζαμε). Την άλλη μέρα στο παν/μια άκουγα να με φωνάζουν… διάφορα, με Αμερικάνικη προφορά!

    Όσο με αφορά, ποτέ δεν αμφέβαλα για την ετερο-σεξουαλική μου προτίμηση, ό,τι κι αν έχω ακούσει, ό,τι κι αν έχω ζήσει, όσες φορές κι αν μου έχουν πιάσει τον κώλο : ]

  2. Κι εγώ, ως εκπρόσωπος του «κλάδου» για να εκδιώξω την «ρετσινιά» χρησιμοποιώ άρδην τις συγκεκριμένες εκφράσεις, με ζήλο ειρωνίας, αυτοσαρκασμού και σοβαρής αυτοσάτυρας, ώστε να μην έχει κολλήματα, ούτε η παρέα μου που γνωρίζει κι εγώ να μην κατηγοριοποιούμαι.

    Ο καθένας είναι τόσο διαφορετικός σαν χαρακτήρας και σαν ψυχοσύνθεση, ώστε το να κατηγοριοποιείς όλους τους στρέιτ ή όλους τους γκέι ότι «πρέπει» να συμπεριφέρονται με τον ένα ή τον άλλο τρόπο, είναι τουλάχιστον, οικτρό χάσιμο χρόνου.

Σχολιάστε

