Κουφόβραση…Λιοπύρι…Καύσων…



Θα σκάσουμε λέει το ΣουΚού. 38 και 8, 39 και 9 κι εγώ δεν μπορώ να φύγω με τους φίλους μου για Κάιρο γιατί και εκεί θα έχει καύσωνα.
Άστα να πάνε φίλτατε, όσο σκέφτομαι κιόλας ότι θα έχω και δουλίτσα εξωτερική τα απογεύματα, μου άρχεται κάπως…
Κατά τα άλλα όμως όταν ξεχνάω τα δελτία ειδήσεων , ομολογώ πως μέχρι και σήμερα δεν έχω νιώσει κάτι ιδιαίτερο.
Ψάχνω τρόπους για δω πως θα δροσιστούμε, αφού με την πρεμιέρα της Super League Hellas 2007 (άτσα!) όλο και κάπου θα πάμε να δούμε τον Καστίγιο αλλά και τον Μπίδη με τα μαύρα…
Μόνος τυχερός είναι ο «κοντός» που την κανει σε κάνα δυο μέρες το πολύ και πηγαίνει και πάλι σε ένα νησί, για να γυρίσει μετά και να μας αρχίσει για το ποσο ωραία ήτανε που του θύμισε την «αθωώτητα της πεντάημερης στο λύκειο«, ενώ εμείς θα πήζουμε στους 42 βαθμούς.
Εν ολίγοις, μου την έχει δώσει και πάλι. Δεν ξέρω τι θέλω, που να πάω, ποιος είμαι και τι κάνω γενικώς.
Θέλω επειγόντως διακοπές που λέει και το πουλέν του Ηλία απο το Νέο Βουτζάτζελες (μπουχαχαχαχα!).
Για να την παλέψω δροσίζομαι κατ’ οίκον με
Pull Shapes από τις Pipettes. Τα πιο ωραία τραγούδια τελικά είναι αυτά που τελειώνουν χωρίς να το πάρεις χαμπάρι…

One response to “Κουφόβραση…Λιοπύρι…Καύσων…

Σχολιάστε

