Κάποιος να μας λυπηθεί…

Mόλις γύρισα σπίτι. Δεν εχω δει κανένα σάιτ στο ιντερνετ, δεν εχω ακούσει κανένα ραδιόφωνο.
Μ
άζεψα εκτιμήσεις από φίλους στην πλατεία που βγήκα για ποτό και από sms που μου έστειλαν κάποιοι άλλοι. Είκοσι χρόνια που βλέπω τον Παναθηναϊκό στην Ευρώπη, ζήτημα είναι να έχω ξαναδεί τέτοια εικόνα.
Δεν έχω λόγια να το περιγράψω. Φτάσαμε στο σημείο να φωνάζουμε «σφύρα έληξε» στο 90’. Είναι ντροπή. Δεν υπάρχει άλλοθι. Μόνο ξεφτίλα…

2 responses to “Κάποιος να μας λυπηθεί…

  1. Τραγική εμφάνιση. Ανά πάσα στιγμή να πιστεύεις οτι θα ισοφαριστεί. Τουλάχιστον πήρε την πρόκριση. Και έφερε τη 2η νίκη για ελληνική ομάδα σε CL και UEFA μετά από 12 αγώνες. Κατάντια του ελληνικού ποδοσφαίρου.

    ΥΓ. Κρίμα για τον Ηρακλή που στο 90 έχασε την πρόκριση.

Σχολιάστε

