Μη με τσιγκλάς…

Το ότι ο «κοντός» διασκέδασε με έντεχνο δεν είναι είδηση. Γιατί αυτό που είδε προφανώς δεν ήταν έντεχνο. Ηταν ποπ, ροκ ή κάτι τέτοιο αλλά όχι έντεχνο. Εξάλλου όλα τα είδη της μουσικής εχουν στοιχεία τέχνης είτε μιλάμε για Θανάση Παπακωνσταντίνου είτε για Αλέκο Ζαζόπουλο (του την έσπασα ηδη).
Πάντως εκεί θέλω να πάω αν και στην περιγραφή του δεν μου πολυάρεσε…
Χθες βγήκα και εγώ μια βόλτα, όχι σε τίποτα επώνυμους, απλά εδώ γύρω. Το να γυρνάς στις τρεισήμισι το πρωί σπίτι και να βρίσκεις την πόρτα κλειδωμένη, είναι όμως είδηση.

Ατσα! Αναφώνησα… Ξεπόρτισαν οι δικοί μου. Και μάλιστα σε μπουζούκια όπως εκ των υστέρων διαπίστωσα.
Μανουρα 400 ευρω σε λουλούδια έκανε ο «γέρος» για μια παρέα που ήπιε μόλις ένα μπουκάλι που κόστιζε κάτι παραπάνω από κατοστάρικο…
Κι εγώ μετά νομίζω ότι βγαίνω έξω και κάτι κάνω. Άραγε τι θα καταφέρνουμε εμείς στα 55 μας…

Η σημερινή ημέρα είναι σημαντική για μένα. Αλλάζω θέμα. Πέρασε ένας χρόνος χωρίς την Κούλα. Τη γιαγιά που είχε μια μόνο επιθυμία. Να τη γράψουμε στο μάρμαρο και στο χαρτί τρία χρόνια μικρότερη απο οτι ήταν. Έτσι κι έγινε…
90
αντί για 93… Δεν ήθελε να την θεωρούν «μπαμπογρια»…
Πήγα και την είδα χθες. Καποιες φορές τη θυμάμαι , μαζί με όλες τις πλάκες που τις έκανα τα τελευταία χρόνια. Γι αυτό και μου έλειψε τόσο. Επειδή δεν έχω κάποιον να τσιγκλάω. Και για όσους με ξέρουν, αυτή είναι η… αγαπημένη μου συνήθεια…

YΓ. Αφου δε βρηκα τι φωτο να βάλω, έβαλα μια λευκη…

 

 

Σχολιάστε

