Τα πρώτα μας γενέθλια

Δεν ξέρω τι έπρεπε να γράψω στο δικό μου ποστ για τα γενέθλια. Θα θυμηθώ μόνο ότι δεν είχα σκοπό να ανοίξω μπλογκ. Το έβλεπα λίγο μακριά απο μένα. Η πρώην μου μου είχε πει τότε να φτιάξουμε κάτι και εγώ είχα πει όχι. Αργότερα ο κοντός μου το πρότεινε με βάση ένα συγκεκριμένο λίγο ως πολύ κόνσεπτ. Και είπα: Οκ, ας το κάνουμε.
Διάλεξα wordpress (την πόρσε ντε!) έτσι για να διαφέρουμε από τους πολλούς. Από τότε όλο και περισσότεροι έρχονται προς τα εδώ. Μέσα σε ένα χρόνο έχω διαβάσει άπειρες κόντρες μεταξύ μπλόγκερς, ανωνύμων, επωνύμων, με παρατσούκλια ή μη.
Όσο έχουν χαβαλέ, τα παρακολουθώ. Θυμάμαι περυσι το καλοκαίρι που κλείσανε πολλοί μαζικά, άλλοι ξανάρθανε, άλλοι όχι. Εγώ συνήθισα. Μέχρι πριν 3 μήνες, κοίταγα και τα νούμερα μας. Από ένα σημείο και μετά, τα παράτησα. Είπα «δε γαμιέται, αφού δεν ασχολείται ο μαλάκας (ο κοντός) θα ασχοληθώ εγώ;»

Τώρα είμαστε καλά, αν και πέσαμε σε αριθμό ποστ το τελευταίο διάστημα. Είπαμε να γράφουμε μόνο όταν το κρίνουμε σκόπιμο, όχι σώνει και καλά κάθε μέρα. Και ναι, θα πάψω κι εγώ να γράφω για τα περίεργα γκρουπ που λέει κι ο συνέταιρος. Θα γράφω μόνο για όσα μας έχουν βγάλει ασπροπρόσωπους τις τελευταίες 365 μέρες. Την Vida Guerra, την Τζούλια και την Άρτεμη, την Τζένη Θεωνά και τον Derti fm. Απο αυτούς μαζεύουμε καθημερινά! Χρόνια πολλά κοντέ! Άντε γράψε τίποτα!

7 responses to “Τα πρώτα μας γενέθλια

  1. Χρόνια πολλά καιτοι υποπτεύομαι ότι το βλογ είναι χαμουτζήδικον.

    Τελικά είναι καλύτερα να είσαι στούπας ή γκαβούλιακας;

    Για τους κοντούς πάντως λένε ότι μπορεί να είναι μικροί στο μάτι αλλά…

    Για τους γκαβούς πάλι τι μπορει να πει κανείς; Στου κρεμασμένου το σπίτι ας μη μιλάμε καλύτερα για σκοινί

Σχολιάστε

