Ο κούκος… αηδόνι‎

Όχι ότι έχω τίποτα με την ΠΟΣΠΕΡΤ αλλά αν θέλεις να κάνεις μία απεργία την κάνεις 100% και όχι στα διαλείμματα. Κάθισα την Τετάρτη το βράδυ να δω για πρώτη φορά στη ζωή μου CINE+ μιας και είχε «Την φωλιά του κούκου» που παραδόξως δεν το είχα δει ποτέ μου. Τι το ήθελα μου έγινε ο κούκος… να με το συμπάθιο. Κάθε είκοσι λεπτά έβγαινε μια κάρτα ότι αλλάζει το πρόγραμμα λόγω της απεργίας. Αλλά αν είναι να το αλλάξει, ας το κάνει μία και καλή. Ας πετάξει την κάρτα από τα μεσάνυχτα ως τις 16.00 συνεχόμενα και να μην μας αφήνει να βλέπουμε λίγο έργο και μετά πάλι η κάρτα και μετά πάλι το έργο.
Τελικά δεν κατάφερα να δω το τέλος, που όλοι μου λένε ότι είναι φοβερό. Κάπου στις 03.00 μετά τις αλλεπάλληλες διακοπές που με είχαν τσαντίσει περισσότερο και από τις διαφημίσεις του STAR με πήρε ο ύπνος. Μήπως ξέρει κανείς τι έγινε;

2 responses to “Ο κούκος… αηδόνι‎

  1. Ο λογος που γινεται αυτο με τις καρτες ειναι οτι πλεον στις απεργιες απαγορευεται η διακοπη του προγραμματος οποτε αυτος ειναι ισως ενας τροπος να παρακαμπτουν αυτην την αποφαση

Σχολιάστε

