Ό,τι ξέρω

Σήμερα παιδιά, λέει ο δάσκαλος, θα μάθουμε για τα γεννητικά όργανα της γυναίκας. Ποιο καλό κοριτσάκι θα έρθει στην έδρα για να βοηθήσει στην παράδοση;
– Κύριε, κύριε, σηκώνει το χέρι η Ελενίτσα.
– Έλα παιδί μου, λέει ο δάσκαλος.
Σηκώνεται η Ελενίτσα, πάει στον πίνακα, βγάζει τα ρούχα της και κάθεται στην υπερυψωμένη έδρα του δασκάλου της κοιτάζοντας προς τους συμμαθητές της, με τα πόδια ανοιχτά.
Χρησιμοποιώντας τον χάρακα, ο δάσκαλος αρχίζει να σκαλίζει την Ελενίτσα περιγράφοντας αναλυτικά το κάθε σημείο του σώματος δίνοντας μεγάλη σημασία στον κόλπο της μικρής. Ταυτόχρονα οι συμμαθητές της κρατούσαν σημειώσεις.
Την άλλη μέρα λέει ο δάσκαλος:
– Σήμερα παιδιά θα μάθουμε για τα γεννητικά όργανα του άντρα. Ποιό καλό αγοράκι θα έρθει στην έδρα για να βοηθήσει στην παράδοση;
– Κύριε, κύριε, σηκώνει το χέρι ο Κωστάκης.
– Έλα παιδί μου, λέει ο δάσκαλος.
Σηκώνεται ο Κωστάκης και επαναλαμβάνει τις χθεσινές κινήσεις της Ελενίτσας. Έπειτα, κάθεται γυμνός στην έδρα με τα πόδια ανοιχτά, κοιτάζοντας τους συμμαθητές του. Και πάλι ο δάσκαλος, αρχίζει να περιγράφει τα σημεία του σώματος, του Κωστάκη αυτή τη φορά, δίνοντας μεγάλη σημασία στα γεννητικά του όργανα. Όλα τα άλλα παιδάκια κρατούσαν σημειώσεις.
Τη τρίτη μέρα λέει ο δάσκαλος:
– Ήδη γνωρίζουμε τα γεννητικά όργανα του άντρα και της γυναίκας. Σήμερα θα δούμε και θα εξετάσουμε την χρήση τους.
Σηκώνει την Ελενίτσα και τον Κωστάκη για παράδοση. Και τα δύο παιδάκια πάνε στον πίνακα, βγάζουν τα ρούχα τους και ξαπλώνουν επάνω στην έδρα. Ακολουθώντας τις οδηγίες του δασκάλου αρχίζουν να χαϊδεύονται και μετά από λίγο είχαν αρχίσει να πηδιούνται, ενώ οι συμμαθητές τους κρατούσαν και πάλι σημειώσεις.
Την τέταρτη μέρα λέει ο δάσκαλος:
– Γνωρίζουμε πλέον τα ανθρώπινα όργανα αναπαραγωγής και την χρήση τους! Κρατούσατε όλοι σημειώσεις στις παραδόσεις των τριών προηγούμενων ημερών;
– Μάλιστα κύριε, φωνάζουν τα παιδάκια στην αίθουσα.
– Πολύ ωραία, απαντά ο δάσκαλος, γιατί σήμερα θα γράψετε πρόχειρο διαγώνισμα. Κάτω τα βιβλία! Έχετε 35 λεπτά.
Ρίχνουν τα βιβλία κάτω οι μαθητές, βγάζουν τα ρούχα τους και σε χρόνο μηδέν μια παρτούζα λαμβάνει χώρα στην τάξη. Ο δάσκαλος επιτηρούσε με ευχαριστημένο βλέμμα τις επιδόσεις των μαθητών του κρατώντας σημειώσεις. Καθώς έκανε βόλτες στην τάξη βλέπει τον Τοτό σκυμμένο σε μια γωνία να μαλακίζεται. Τον πλησιάζει και του λέει θυμωμένα:
– Εσύ Τοτό γιατί δε συμμετέχεις όπως όλοι οι άλλοι συμμαθητές σου στο διαγώνισμα;
– Ξέρετε κύριε, λέει ο Τοτός όλο αγωνία, εγώ έλειπα τις τρεις προηγούμενες μέρες και γράφω ότι ξέρω.

Advertisements

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s