Ο Σούπερμαν και ο Μπάτμαν

Και εγώ που νόμιζα ότι μόνο ο Μπατμαν ήταν υπαρκτό πρόσωπο τελικά (λέγε με Γ. Μπατατούδη). Τελικά και ο Σούπερμαν υπάρχει και ναι (!) δεν ειναι δημοσιογράφος. Είναι αστυνομικός και υπηρετεί εις την Τζύμπρον.
Μια και ο κοντός μας έχει φλομώσει με ανέκδοτα που έχει βάλει να ανεβαίνουν κάθε πρωί όσο λείπει σε διακοπές, θυμήθηκα και ένα από τα αγαπημένα μου ανέκδοτα με τον ανθρωπο-νυχτερίδα…

Ένας πόντιος κάνει μια βόλτα στο δρόμο και κάποια στιγμή βλέπει μπροστά του μια καλόγρια. Τρέχει, την πιάνει από την κουκούλα και μπαμ! μπουμ! Σφαλιάρες, μπουνιές, χαστούκια, μπουκέτα… την σαπίζει στο ξύλο. Στο τέλος την πιάνει από τον λαιμό, την πετάει κάτω και της λέει:
– Σε περίμενα πιο σκληρό, Μπάαααατμαν…

3 responses to “Ο Σούπερμαν και ο Μπάτμαν

  1. Οκ Νεκτάριε, δεν διεκδικώ πρωτιά έτσι κι αλλιώς! Εμένα μου ήρθε με μέηλ σήμερα. Απο οτι ειδα στο ψάξιμο έχει ανέβει και αλλού, για αυτό και εγώ το «άλλαξα» λίγο…
    Αν διαβάζεις όντως τον «Πολίτη» πες μας που είναι κόουτς ο Κωστίκος, που παίζει ο Βακουφτσής και πότε είναι οι προεδρικές εκλογές…
    😉

Σχολιάστε

