Η λίστα

Ένας τύπος γύρω στα 65 πάει για τσεκαπ.Ο γιατρός:
-ΓΙΑΤΡΟΣ: Έχω καλά νέα και κακά νέα
-ΑΥΤΟΣ: Πέστε μου πρώτα τα κακά νέα
-ΓΙΑΤΡΟΣ: Το πέος σου έχει σοβαρό πρόβλημα, σου μένουν μετρημένες στύσεις και μετά τέρμα
-ΑΥΤΟΣ: Και τι μπορεί να είναι τα καλά νέα;
-ΓΙΑΤΡΟΣ: Μπορώ να υπολογίσω τον αριθμό των στύσεων, θα είναι 25, οπότε μπορείς να τις χρησιμοποιήσεις με σύστημα
Ο τύπος φευγει,γυριζει,γυριζει επί ώρες και σκέφτεται πώς να το χειριστεί και τι να πει στη γυναικά του.Τελικα γυρίζει σπίτι και
ΑΥΤΟΣ: Αγάπη μου, Έχω καλά νέα και κακά νέα
ΑΥΤΗ: Πες μου πρώτα τα καλά νέα
ΑΥΤΟΣ: Μού μένουν μονό 25 στύσεις και μετά τέρμα
ΑΥΤΗ: Ε,θα το αντιμετωπισουμε,να κάνουμε μια λίστα και να τις χρησιμοποιούμε μονό όταν θα έχουμε μεγάλη επιθυμια,να πιάνουν τόπο κάθε φορά. Και ποια είναι τα κακά νέα;
ΑΥΤΟΣ: Έκανα τη λίστα…και δεν είσαι μέσα

Σχολιάστε

