3η Οκτωβρίου: Επίσημη Αργία

Να ανακηρυχθεί άμεσα η ημέρα ως επίσημη εθνική αργία. Τα παιδιά να μην πηγαίνουν σχολείο. Οι δημόσιοι υπάλληλοι να μην πάνε για δουλειά χωρίς να χρειάζονται καμιά δικαιολογία.

*και η μαλακιούλα της ημέρας:
Καλη νίκη, γιατί εδραιώνεται ο Sir-Takis 😉
6 responses to “3η Οκτωβρίου: Επίσημη Αργία

  1. και για όσους αναρωτιούνται για την ταύτιση απόψεων: οκ, είμαι ο γκόντζος. τώρα ο κοντός δεν ξέρω ποιος είναι αλλα θα το βρω!
    τέλειοι οι τσολιάδες!!!
    (ασε που εμείς το ανεβάσαμε δώδεκα παρά, και οι εφημερίδες κλείσανε μετα. δεν το διεκδικώ όμως. είμαι large)

  2. Tι εννοείς ρε γκαβέ ποιος είμαι εγώ; Ο κοντός είμαι, όχι της πράσινης, ο κοντός του ντέρμπι, ο χρήστος.
    Πέρα από την πλάκα, δεν ξέρω αν είναι επικίνδυνο να σκεφτόμαστε όπως αυτοί, αλλά το σημερινό τους πρωτοσέλιδο αξίζει επαίνους… Έξυπνη ιδέα (επειδή μοιάζει με την δική μας το λέω).
    Χάθηκε οι τσολιάδες να έχουν και μια νάντια μέσα;
    Αλλά στο πα και χθες για όλα φταίει η ΝουΔου… Εδώ όταν βγήκε την πρώτη φορά πήραμε το Γιούρο, τώρα ήρθε ο ΟΣΦΠ με τη νίκη του αιώνα (γιατί γίνεται μία κάθε αιώνα)…
    κοντος rulez

  3. ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ ΚΑΙ ΦΙΛΕΣ ΜΟΥ ΣΑΣ ΒΡΙΣΚΩ ΑΔΙΑΒΑΣΤΟΥΣ ΚΑΙ ΘΑ ΣΑΣ ΜΑΛΩΣΩ 🙂 Η 3η ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ ΕΙΝΑΙ ΗΔΗΕΠΙΣΗΜΗ ΑΡΓΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΘΗΝΑ ΑΦΟΥ ΓΙΟΡΤΑΖΕΙ Ο ΠΟΛΙΟΥΧΟΣ ΤΗΣ ΑΘΗΝΑΣ Ο ΑΓΙΟΣ ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ ΟΟ ΑΡΕΟΠΑΓΙΤΗΣ….

Σχολιάστε

