Ανταλλάσσω Τζακ Χατζηαθανασίου και Τζίμη Πατίκα με…

respec2t.jpg

(ζητάω δύο γιατί δίνω σπάνιο…)

24 responses to “Ανταλλάσσω Τζακ Χατζηαθανασίου και Τζίμη Πατίκα με…

  1. Νταρακλίτσης λέγεται παρακαλώ ο Καρδιτσιώτης μέσος που μεσουρανούσε στα γήπεδα της Ελλάδος κυρίως με τη φανέλα του Ιωνικού. Το διορθωσε μόνος του 15 χρόνια μετά!
    Επίσης, Νιόπλιας και όχι Νιομπλιας και πολλά άλλα…
    Τσιάρτας και όχι Τσάρτας ο Μαϊντανός…
    Εγω ανταλάσσω τσατσάρα καραγκιοζόπουλου αδελφέ μου!!!

  2. Τιμής ένεκεν στη γαλλική μυτούλα του Γρίμπιλα, φέρνω στη δημοσιότητα μια πρόσφατη (όσο και συλλεκτική) φωτογραφία ερυθρόλευκης φανέλας:

    (τραβήχτηκε στο πρόσφατο ΟΣΦΠ-ΠΑΟΚ!)

    Αναζητείται η φωτογραφία με Άλβες-Αμανατίδης που έγινε για γνωστή εταιρεία ρουχισμού. Νομίζω τη Rollman οπότε καταρρίπτεται και το γνωστή.

  3. Ως μπασκετικός δεν μπορώ παρά να μην πω τον πόνο μου για απουσία αντίστοιχων «πορτοκαλί» εκδόσεων της Panini.. Μόνο κάτι κάρτες με μερικούς παίκτες του ΝΒΑ στις αρχές των 90’s θυμάμαι..

  4. Ανεβασε κ αλλα τετοια αυτοκόλλητα!
    Μου θυμιζει τα παιδικά μου χρόνια!Τα μαζεύα μια ζωή και μια μέρα η μανα μου τα εκανε χαρτοπολεμο επειδή κοιτουσα αυτα αντι για τα μαθηματα!

Σχολιάστε

