Είναι άδικος ο Θεός σας

Την Τετάρτη το πρωί, ξύπνησα με τον πιο άσχημο τρόπο. Όταν το τηλέφωνο σου χτυπάει από τις 7 το πρωί, μόνο κάτι κακό μπορεί να έχει συμβεί τελικά. Ο Νίκος ήταν εκτός από συγγενικό μας πρόσωπο, στενός μου φίλος, βοηθούσε όλη την οικογένεια από τότε που χάσαμε τον πατέρα μου. Φίλος για μένα, δεύτερος πατέρας για τον αδελφό μου, αδελφός για την μάνα μου, όπως τουλάχιστον έγραφαν τα στεφάνια χθες.
Ένα πρωί του καλοκαιριού είχε πάει για μπάνιο και μετά την πρώτη βουτιά ένιωσε έντονο πονοκέφαλο. Το είπε και πήγαν στο νοσοκομείο. Είχε σπάσει  κεντρική αρτηρία στον εγκέφαλο και είχε διοχευτεί λίγο αίμα. Εκεί που ήταν η ζημιά δεν μπορούσαν να κάνουν τίποτα. Απλά τον έβλεπαν μέρα με την μέρα να χειροτερεύει. Οι γιατροί έπαιρναν τα χιλιάρικα με την σέσουλα, μοιράζοντας ελπίδες, ότι κάποτε μπορεί να συνέλθει καθώς ήταν ακόμα μικρός.
Ο Νίκος δεν συνήλθε ποτέ από τότε. Ο Θεός σας του είχε παίξει το πιο άσχημο παιχνίδι. Τον θυμάμαι, σαν τώρα, να χορεύει να γλεντάει σαν τρελός πέρυσι που γινόταν πενήντα. Δεν του φαινόταν. Σαν μικρό παιδί. Όλη την ώρα χαμογελούσε, προσπαθούσε να φτιάξει όλων τό κέφι. Την ώρα που τελείωσαν τα λόγια του αντιπροσώπου του Θεού σας, στην κηδεία ακούστηκε ένα «Πάντα με χαμόγελο Νίκο».
Έχω χάσει πολλούς. Πάντα έβρισκα την αμαρτία που πλήρωσαν. Ή τουλάχιστον φανταζόμουν ότι αυτό έφταιγε. Ο Νίκος όμως; Είναι άδικος ο Θεός σας, να του το πείτε. Ο Νίκος είχε κάνει μόνο καλά πράγματα. Δεν του άξιζε να φύγει.

Νίκο σόρρυ που σε βγάζω στην φόρα. Αλλά τέσσερις μήνες τώρα δεν πρόλαβα να σου πω ότι μας λείπεις. Μας λείπει το χαμόγελο σου και οι πλάκες σου. Καλό ταξίδι, σου άρεσαν κιόλας και όλο παραπονιόσουν που τώρα που γέρασες δεν μπορείς να κάνεις… Τι το θελες…

6 responses to “Είναι άδικος ο Θεός σας

  1. Καλό του ταξίδι .

    Από ανεύρισμα στον εγκέφαλο ,
    μπαμ και κάτω
    έχασα κι εγώ τον πατέρα μου ,
    εκεί κοντά στα 50 του χρόνια ..

    Αυτές οι απώλειες μένουν μέσα μας .

    Να τον θυμάστε

  2. φιλε μου εγω εχω τη μανα μου εδω και δυομιση χρονια σε φυτιακη κατασταση απο ανευρεσμα εγκεφαλου.απλα θελω να σου πω οτι τελικα υπαρχει και χειροτερ πραγμα απο τον θανατο.ο καθημερινος θανατος.

Σχολιάστε

