Αν αργήσω, φάε…

Είναι ένας σε ένα μπαρ και βλέπει ένα πολύ πρώτο μωρό στην άλλη γωνία της
μπάρας να πίνει μόνη της ποτό.

Ρώτα τον μπάρμαν: Τι παίζει εδώ? Πολύ πρώτο μωρό, μόνο είναι ?
Του λεει ο μπάρμαν: Άσε είναι τυφλή.
Οπότε λεει αυτός , no problem.
Πάει εκεί, αρχίζει κατάσταση οπότε τελικά του λεει η γκόμενα να πάνε σπίτι της.

Της λεει αυτός: μέσα αλλά να πάρω πρώτα τηλ. τη γυναίκα μου, εγώ και η
γυναίκα μου δεν έχουμε μυστικά.
Οπότε βγάζει το κινητό καλεί τη γυναίκα του και λεει:
Μωρό άσε, μου ‘κατσε μια στραβή και θα αργήσω ….

One response to “Αν αργήσω, φάε…

  1. Πάνε δύο παλαιστηνιοι σε ενα μπαρ και γυρνάει ο ένας στον άλλο και του λέει: ΜΗΝ ΣΚΑΣ που δεν έχει κόσμο, πάμε σε άλλο.

    Άλλη εκδοχή, πάει ο ένας στον dj και λέει οτι θέλει να αφιερώσει ένα κομμάτι στο φίλο του. Ποιό? Το : Απόψε κάνεις μπαμ!@!

    Τρίτη και τελευταία, πραγγέλνουν απο το Μπαρ, πίνουν μια γουλιά και λέει ο ένας στον άλλο. Πω πω, τι μπόμπα είναι τούτη ρε αδερφέ μου. Και απαντάει ο άλλος, ΣΚΑΣΕ, θα μας ακούσουν!!!

Σχολιάστε

