Θα ευχηθώ χιόνι…

Τις γιορτές που μας πέρασαν, πολλοί με ρωτούσαν τι θες να σου ευχηθούμε για το 2008… Ε λοιπόν, θέλω να μου ευχηθείτε να ρίχνει χιόνι και αν γίνεται να το ρίχνει καθημερινές και όχι σουκου, για να γλιτώνω και την δουλειά!!!

Ρε τι ωραίο που είναι το χιόνι… Καθόμουν και το χάζευα και ήθελα να βγω σαν παιδί ξω να παίξω χιονοπόλεμο με τα φιλαράκια. Χθες τα μεσάνυχτα που γυρνούσα σπίτι, μια παρέα το έκανε και ζήλεψα. Εμείς οι Αθηναίοι είμαστε τελικά πολύ άτυχοι. Θα ήθελα να βλέπω χιόνι έξι εφτά φορές το χρόνο (και ας είμαι θαλασσινός) και όχι μια τα έξι-εφτά χρόνια…

Βέβαια εμείς οι Αθηναίοι είμαστε και βλάκες, γιατί με το πρώτο χιονόνερο μας πιάνει πανικός. Εντάξει ταλαιπωρία έχει αλλά όχι τόση για να φέρνουμε την καταστροφή! Οι οδηγοί δε είναι… Χωρίς να χιονίζει έβαζαν αλυσίδες… Μας βλέπουν οι βόρειοι και γελούν (σας τα έχω ξαναπεί)…

Σήμερα θα κάτσω στην σπιτάρα μου, θα ανάψω το τζάκι (στο μυαλό μου, γιατί δεν έχω στην πραγματικότητα), θα χαζεύω το ματς στο ΣΕΦ και μετά αγκαλιά με το μωρό (αυτό το έχω, δεν είναι μόνο στο μυαλό μου) θα βλέπω το χιόνι απέξω…

Λέει έτσι;

4 responses to “Θα ευχηθώ χιόνι…

  1. Τελικά στο Σεφ κάλα πέρασες κοντέ. Οχι ομως εσυ γκαβέ, αφου δεν είδες τον Ουινστον να βαράει αλύπητα.

    Οσο για το χιόνι, εχω να πω οτι οι αθηναίοι είστε πολύ φλώροι. Πανικός, κλειστά τα πάντα, αν σας πετύχει νιφάδα μπορεί και να πεθάνετε… Και ολα τα ματς αναβολή. Ξέρεις υπάρχει και εκείνο το πλαστικό κάλυμμα που σκεπάζει το χορτο, και στην εναρξή του ματς το σηκώνουν για να πεχτεί μπαλίτσα. Αλλα που να σκέφτεσαι τόσο πολυπλοκο πράγμα αθηναίε παράγοντα ε???

  2. είχε χαλάσει το σύστημα θέρμανσης στα γήπεδα, γι’ αυτό ξέχασαν να βάλουνε το πλαστικό κάλυμμα. Δεν πειράζει, τουλάχιστον στο Βικελίδης μας άρεσε ο Κάκκος. Χαλαρά. Μήπως κρύο είχε άλλωστε; (ακόμα ξεπαγώνουμε…)

  3. Μια χαρά ήταν στο ΣΕΦ… Δεν ξέρω βέβαια αν θα πηγαινα και εισιτήριο να χα αλλά και από την τηλεόραση το φχαριστήθηκα…
    οι αθηναίοι παραμένουν φλώροι και μία μέρα μετά
    όσο για την μπάλα… δεν έχει χαλάσει το σύστημα θέρμανσης, απλά δεν έχουν
    Άσχετο, αλλά αυτό το σύστημα όταν έπαιζα μάνατζερ πάντα μου έσπαγε τα νεύρα, γιατί η διοίκηση για να το φτιάξει, μου χαλούσε τις μεταγραφές… Λες για αυτό και οι Αθηναίοι παράγοντες να μην ασχολούνται; Να έκαναν και καμία μεταγραφή όμως…
    κοντός…

Σχολιάστε

