Δεν τα είπε όλα ο Αλέξης

Σερ Άλεξ

Καλά ρε Τατιάνα για το Σιντιμπέ και το Ζαπρόπουλο, δε ρώτησες τίποτα;

Update: Θα ξαναπάει και αύριο !

 

 
 

 

2 responses to “Δεν τα είπε όλα ο Αλέξης

  1. Έλα βγήκε και η… απομαγνητοφώνση λέμεεεεε!

    «Από το 8.5% που ήταν η τηλεθέασή του, πρωτού αποφασίσει να ασχοληθεί με μένα, τα ποσοστά εκτινάχθηκαν στο 32% και από εκεί στο 68%. Θα ήθελα να είμαι εγώ στη θέση του Λαζόπουλου και εκείνος στη δική μου, να δούμε πόσο καλό θα ήταν αυτό: Να παρουσιάζω εγώ τη ζωή του Λαζόπουλου και εκείνος τη δική μου. Κι αυτό γιατί πιστεύω ότι ο συγκεκριμένος άνθρωπος έχει την υποστήριξη εξαιρετικά γνωστών και υψηλά ιστάμενων προσώπων της χώρας που τον καλύπτουν. Τί κάνει; Διαλέγει σημαντικά και ασήμαντα πρόσωπα και τα ισοπεδώνει όλα. Πολλοί από αυτούς που κάνουν δημόσια κριτική δεν έχουν ντροπή. Και αυτό με στενοχωρεί».

    Ωστόσο, ο Αλέξης Κούγιας δικαιολόγησε το Λάκη Λαζόπουλο στην κόντρα του με το Νίκο Καρβέλα λέγοντας χαρακτηριστικά: «Εάν κάποιος ανοιχτά με έλεγε εμένα αδελφή, εγώ την επομένη θα τον είχα σκοτώσει. Οταν ο Γρηγόρης Βαλλιανάτος υπονόησε κάτι αντίστοιχο για εμένα, παρ’ολίγον να χάσω την άδειά μου».

    «Γελοιοποίησαν εμένα και τη σύζυγό μου, επειδή εκείνη σε μια δύσκολη στιγμή δεν ήξερε να πάρει το 100. Ε, λοιπόν ούτε εγώ ξέρω να πάρω το 100 από κινητό, γιατί δεν ξέρω εάν το παίρνεις απευθείας», δήλωσε για το περιστατικό με τον τηλεοπτικό σταθμό Alter, κατά τη διάρκεια του οποίου είχε προσεγγίσει το κτίριο του καναλιού, πηδώντας από τα κάγκελα της εισόδου.

  2. Πήγε τελικά ή όχι;
    Πάντως έβγαλε και μια καινούργια λέξη που θα φορεθεί πολύ. Μοντελοπνίχτης!!! Ετσι λέει τον είπε η γυναίκα του όταν πρωτογνωρίστηκαν και ήθελε να μάθει αν την βλέπει σοβαρά ή απλά ήθελε να βελτιώσει τα …στατιστικά του στο …πνίξιμο των μοντέλων!

    Ηδη τον περιέλαβε ο Λαζόπουλος για την συγκεκριμένη λέξη που τη βλέπω να κάνει μεγάλο σουξέ!
    Ε ρε γλέντια!
    Τι ωραία περνάμε στην ελληνική τηλεόραση!

Σχολιάστε

