Αρχίζει…

Αν με ρωτήσετε με τι έχω συνδυάσει την τηλεόραση στα χρόνια της αθωότητας, αυτό δεν θα είναι τίποτα άλλο από το Beverly Hills 90210. Δεν υπήρχε περίπτωση να χάσω επεισόδιο. Βράδυ Τρίτης αν δεν κάνω λάθος γιατί γεράσαμε κιόλας.

Θυμάμαι ότι παίρναμε ρόλους και στο σχολείο και υπερασπίζαμε τον καθένα. Εμένα ο αγαπημένος μου ήταν ο Ντέιβιντ. Άλλοι είχαν τον Στιβ, άλλοι τον Μπράντον που εμένα μου την έσπαγε γιατί ήταν πάντα το καλό παιδί και δεν τον μπορούσα. Αντίθετα όλοι ήμασταν με τον Ντίλαν που όταν έλειπε από την σειρά, μπορούσε να χάσεις και κανένα επεισόδιο.

Από τις γυναίκες, η μεταμόρφωση της Ντόνα στο τέλος της σειράς ήταν καλή, αλλά σαν την Κέλι δεν υπήρχε καμία. Καμία όμως. Η Μπρέντα ήταν γλυκιά αλλά μας έφυγε νωρίς και η Βάλερι ίσως ήταν η μεγαλύτερη. καριόλα (σόρρυ κιόλας) που υπήρχε. Έκανε και τον δικό μου. τον Ντέιβιντ να σέρνετε.

Όπως καταλάβατε, κάθε απόγευμα, από τις 6 ως τις 7 δεν θα είμαι εδώ. Θα βλέπω τηλεόραση. Το Beverly Hills 90210 ξαναρχίζει και δεν ξέρω γιατί είμαι τόσο χαρούμενος που θα θυμηθώ εκείνα τα εφηβικά μου χρόνια. Και ας ξέρω τι θα γίνει στο επόμενο επεισόδιο.

είπε ο κοντός… (edit: επιτέλους!)
5 responses to “Αρχίζει…

  1. Και εγώ τον Ντέηβιντ γούσταρα κοντέ…
    Και εγώ την Κέλι γουσταρα κοντέ…
    Αλλα για την Βάλερι δεν συμφωνώ. Την καψουρεύτηκα για ενάμισι μήνα.
    Ο Στηβ ήταν σιχαμερός με τα μπούνια. Κωλοαμερικάνος καθαρός. Σκατένιος.
    Ο Ντίλαν μαγκας.
    Οι υπόλοιποι αδιάφοροι, με λίγο σπαστική την Μπρέντα!

  2. καλά ρε η Βάλερι ήτανε η ναραμού στο Πριν χτυπήσει το κουδούνι. Εκει ήταν αρρώστια!

    🙂

    Και η ξανθιά το παιζε κυρίλλα.
    Και μετά έγινε στριπτιτζού στο Showgirls.

  3. Η πλάκα της υπόθεσης είναι ότι κάνοντας ζάπινγκ τυχαία, έπεσα σε επεισόδιο όπου ο Μπράντον προσπαθούσε να μπεί στην ομάδα μπάσκετ του σχολείου.. Αρχικά ξεφτίλισε τον Στηβ σε κάτι προπονήσεις (με δυο απανωτά κλεψίματα και «χέρι-αλφάδι» από τα έξι μέτρα) και μετά (ως γνήσιος ρεπόρτερ) ανακάλυψε ότι οι καλοί παίκτες της ομάδας (Ντισόν) φοιτούν εικονικά στο Μπέβερλι..

Σχολιάστε

