Ερωτήσεις προς χαζομπαμπάδες και χαζομαμάδες

668717-44495310

Ναι είναι αλήθεια… ο Σάκης γέννησε! Ή μάλλον η Κάτια γέννησε αλλά οι εικόνες με τον Σάκη να κρατάει στην αγκαλιά του, την σακούλα με το μωρό του (συγνώμη αλλά εμένα έτσι μου φάνηκε) έκαναν τον γύρο του κόσμου και αν δεν κάνω λάθος και το MTV διέκοψε τα μουσικά του βραβεία για να μεταδόσει τις σκηνές… Οι ερωτήσεις πάντως ήταν… πρωτότυπες και πραγματικά πιστεύω ο Σάκης και η Κάτια (λες και είναι κολλητοί μου τους νιώθω) έπρεπε να απαντήσουν κάπως… έτσι

-Σάκη πως αισθάνεσαι;

«Έχω μία καούρα στο στομάχι και μάλλον με κατούρησε το μωρό. Αλλά όλα είναι καλα»

-Κάτια ήθελες το παιδί σου να είναι Σκορπίνα;

«Όχι, η αλήθεια είναι ότι το προτιμούσα σε… μπαρμπούνι»

– Σάκη ήσουν μέσα στην γέννα;

«Ναι περνούσα από οντισιόν τον γιατρό. Θα έρθει να τραγουδήσει στο XFactor»

-Σάκη τραβούσες φωτογραφίες από το μωρό;

«Όχι αυτό τραβούσε εμένα»

-Κάτια τι όνομα θα δώσετε στην μικρή;

«Σάκης τζούνιορ»

Σχολιάστε

