Συγνώμη κύριε, ποιος είστε;

Η δίκη ήταν προγραμματισμένη εδώ και καιρό και χθες… εγένετο… Οι εργαζόμενοι στο Sportime κατά του γνωστού και μη εξαιρετέου, κ. Κυριακόπουλου… Η δίκη αρχίζει και στο ειδώλιο του κατηγορουμένου ανεβαίνει ο κ. Κυριακόπουλος. Πρώτη του ατάκα (μετά τα ορκίζομαι κλπ κλπ)… «Κυρία Δικαστής εγώ δεν είμαι αυτός που δικάζεται. Αυτός είναι ο ξαδέλφος μου που ψάχνεται. Εγώ είμαι άλλος. Εδώ και η ταυτότητα μου». Οργή στην αίθουσα με όλους τους εργαζόμενους-δημοσιογράφους να ουρλιάζουν «Αυτός είναι ο Κυριακόπουλος».
Η κα Δικαστής τα χάνει… «Συγνώμη κύριε… ποιος είστε;» του λέει θυμίζοντας κάτι από Στανίση.
Ο Κυριακόπουλος επέμενε… «Ειμαι άλλος. Ψάχνετε τον ξάδελφο μου…» Παρουσίασε και μία (από τις πολλές  ταυτότητες που έχει) και έτσι… την γλίτωσε. Μέχρι πότε; Μέχρι να εμφανιστεί ο ξάδελφος του, όπως είπε η Δικαστής…
Ο οποίος μάλλον ξαφνικά θα πεθάνει, θα φύγει για τους νήσους Γκαλαμπάγκος, ή κάτι τέτοιο…
Και ο Κυριακόπουλος θα ζει και θα βασιλεύει…

Σχολιάστε

