Έλα να μας χαιρόμαστε λέμε…

Κλείσαμε τρία χρόνια ε; Δηλαδή ανοίξαμε στο πρώτο τριπλ κράουν του Παναθηναϊκού και συνεχίζουμε; Καλούς μας βρίσκω…Η ιστορία του μπλογκ έχει λίγο ως πολύ γραφτεί…Αυτό που δεν ξέρετε είναι ότι όταν αρχίσαμε ο γκαβός ήταν άνεργος και εγω ειχα σοβαρή δουλειά, ο γκαβός δεν είχε σχέση και εγω είχα και μάλιστα σοβαρή, ο γκαβός ήταν ο ανώριμος και εγω ο πιο ώριμος και ο γκαβός ήταν αυτός που σπάνια έγραφε ενώ έγω ανέβαζα και κάθε μέρα ποστ…
Τώρα όλα έχουν αντιστραφεί…

Ότι ήταν και είχε ή δεν είχε ο γκαβός τα έχω εγώ και ότι είχα εγώ τα έχει ο γκαβός… Πλην ενός… Ο γκαβός εξακολουθεί να μην έχει σχέση… Κάντε κάτι σας παρακαλώ…

Άντε ρε Χρόνια μας Πολλά και σταμάτα να μου φωνάζεις που δεν γράφω… Έχουμε και δουλειές (κοινώς κάνω τα μπάνια μου τώρα)…

Το βιντεάκι μας θυμίζει πολλά… ας το πούμε και συνθηματικό…

5 responses to “Έλα να μας χαιρόμαστε λέμε…

  1. Χρόνια σας Πολλά!

    Να τα χιλιάσετε, να μην χάσετε το κέφι σας και να συνεχίσετε κάθε χρόνο και triple crown!!!

    (Εντάξει και χρόνο παρά χρόνο δεν με χαλάει…)!

Σχολιάστε

