Rewind the Ejekt

Όσον αφορά δε το Ejekt festival, δεν το έχω ξεχάσει. Βρέθηκα και στις δύο μέρες και θα σας πω τη γνώμη μου. Απλά θα καταθέσω αρχικά αυτό που μου έκανε (κακή) εντύπωση. Είδα τις προάλλες στο Avopolis ότι η εταιρεία που το διοργάνωσε δεν έδωσε καμία πρόσκληση στο γνωστό μουσικό σάιτ.

Το ότι διάβασα στην άλλη σελίδα του (δημοσιογράφου της  «Ε» που εκτιμώ) Δημήτρη Κανελλόπουλου τόσο ισοπεδωτική κριτική για το διήμερο, θέλω να ελπίζω ότι είναι τυχαίο.

‘Ομως όλοι εμείς που πληρώνουμε κανονικά για να πάμε σε μια συναυλία, θέλουμε να ακούμε και να διαβάζουμε κριτικές πέρα από τις όποιες σχέσεις που ειδικά στο παρελθόν έδιναν και έπαιρναν.  Και το λέω σχεδόν ανοιχτά, επειδή δεν θεωρώ τόσο κακό αυτό το φεστιβάλ. Κάθε άλλο… Αν όμως στο ένα σάιτ γράφεις ότι δε σου δώσανε προσκλήσεις και στο άλλο απλά το… γαμάς, ε ναι ρε συ το μυαλό μου θα πάει προς τα εκεί…

Και βέβαια ήρθε σήμερα και η κριτική στην Ελευθεροτυπία. Δεν ξέρω βέβαια τι γνώμη είχε ο Νίκος Παπαδογιάννης που εθεάθη να περνάει καλά και τις δύο ημέρες του φεστιβάλ…
Επανέρχομαι.

8 responses to “Rewind the Ejekt

  1. Ο Παπαδογιάννης γούσταρε πολύ Claxons, που ήταν οτι χειρότερο έχω δει τα τελευταία χρόνια σε live. Γενικά, αν δεν έβλεπα Jarvis και τους Θεούς Royksopp, το φεστιβάλ οντως θα ηταν αποτυχία.
    Κατα τα άλλα, την πρώτη μέρα κάτι είπανε οι Editors που τους έχω δει να παίζον πολύ καλύτερα. Το Ejekt το γουστάρω, αλλά φέτος, δεν με ενθουσίασε. Και το είπα και στον διοργανωτή, που είναι φίλος μου. Του χρόνου, αφού σας καίει το τσαμπα, θα δώσω καμιά προσκληση μεσω του μπλογκ… Αισχος!

  2. Λοιπόν, καταρχάς το κίτρινο μπλουζάκι Kaiser Chiefs του Νικ.Παπ. γαμούσε την πρώτη μέρα.
    Επίσης μου άρεσαν πολύ οι White Lies και οι Starsailor. Οι πρώτοι φαίνεται ότι θα ανέβουν κι άλλο, οι τελευταίοι αν και είναι σε πτώση, κρατούν ένα σχετικα υψηλό επίπεδο.
    Ηighlights: To Lose My Life & Poor Misguided Fool

    Οι Editors μου θύμισαν τον βάζελο. Έκαναν μια επαγγελματική εμφάνιση, όπως έκανε και η Πανάθα όταν κέρδιζε απλά ‘ενα-μηδένε τον όποιονδήποτε. Είναι γκρουπάρα όμως δεν παίξανε το αγαπημένο μου All Sparks.
    Στους Pixies, σόρυ, έφυγα, είχα δουλειά το πρωί και να ξανάρθω το άλλο απόγευμα.

    Βου ημέρα:
    Οι Subways ήταν καλοί για όσους το πιστεύουν. Δεν είναι του στυλ μου. Οι Κlaxons που λέγαμε και παραπάνω ήταν καλοί ως ένα σημείο. Δεν ήταν γαμιστεροί. Έπαιξαν καλά, αλλά δε θα μου μείνουν και για πάντα στο μυαλό.
    Highlight: H διασκευή του Not Over Yet
    Mετά ο Jarvis. Ειρωνεία. Μια εβδομάδα μετά έφυγε ο «εχθρός» του. O Michael. Τι πλάκα είχε εκείνη η βραδιά.
    Ο Jarvis έδωσε σόου κανονικά. Δυστυχώς όμως δεν είχε μια-δυο τραγουδάρες για να απογειώσει την εμφάνισή του. Ολα του τα κομμάτια όμως ηταν συμπαθητικά. Ότι δε θα έλεγε Pulp ήταν προφανές…
    Και αφού περάσω απέξω απο τους Echo & the Bunnymen περίμενα τους Royksopp. Το κλου της βραδιάς. Αυτό που με κάβλωσε. Που με έκανε να χορέψω. Με προβλήματα στον ήχο αλλά με την Anneli Drecker να τραγουδάει μας έφτιαξαν καλά.
    Ηighlights: You dont have a clue, What else is there, Only this moment

    Αααα! Και μετά οι 2ManyDJ’s! Μιλάμε οι τύποι γαμάνε. Τα πάντα όλα. Τσεκάρετε στο youtube από εμφανίσεις στο Brixton academy και άλλου…
    😉

  3. *White Lies δεν είδα, πολύ νωρίς ρε παιδάκι μου. Ντάλα ήλιος. Ακουσα το τελευταίο κομμάτι την ωρα που έμπαινα…
    *Starsailor, ποτέ δεν μου έκαναν κάτι τρομερό. Ξενερωτοι. James Blud σε πιο αλτερνατιβ. Εχουν ξεφτισει παααάρα πολύ. Τα κομματια που αναφερεις, μια χαρά, αλλα ως εκει.
    *Εντιτορς, μια χαρά. Κυριοι. Επαγγελματιες οπως λες.
    *Pixies, δεν εχασες τιποτα.

    * Subways ειδα τα τελευταία τρισιμισι κομμάτια. Πολύ ψεύτικοι. Δεν νιωθουν αυτα που κάνουν. Fake καταστάσεις μπας και πουλήσουν κάτι. Οσο καλά και να παιζεις εαν εισαι καραγκιοζης θα φανεί.
    *Κλαξονς, δεν ξερω, μου φανηκαν χειροτεροι κι απο Μιμη Γκιουλέκα!!!
    *Jarvis, ΘΕΟΣ. Ναι έλειπε πολύ κομμάτι των PULP, αλλά δεν πειράζει. Με μετρια κομμάτια έδειξε τη διαφορά στην ποιοτητα που ειχε απο τα προηγούμενα γατάκια που ήθελαν να παιξουν μουσική…
    Royksopp, τα ειπες ηδη.
    *2manyDJ’s, τα ειχα φτυσει. Λιγο οι μπυρες κι ολα αυτά λιγο η κουραση, εφυγα στο τριτο κομματι ρεκλιζοντας…

  4. Οχι ρε λεκέ, σε άρεσαν οι Pixies? Πολυ περιεργος ο ήχος. Δεν χρειάζεται να αρχίσεις να μου λες και εσύ για πρέζα, ξύδι, παρακμή, παράνοια, ιστορία. Εγώ κρινω το θέαμα αυτο καθ’αυτό…

Σχολιάστε

