Η ιστορία μου (by kontos)

Είμαι λίγο προληπτικός το παραδέχομαι. Για παράδειγμα όταν πάω να παίξω στοίχημα, αν κάνω λάθος όταν συπληρώνω το κουπόνι, δεν ρίχνω ποτέ το κουπόνι στη συνέχεια… Το έχω σαν κακό οιωνό…
Χθες πήγα να ψηφίσω και μάλιστα πολύ νωρίς, μετά το ξενύχτι… Δεν είχα αποφασίσει αν θα ψηφίσω πάλι Ν.Δ. ή αν θα ρίξω στο ΛΑΟΣ σαν ψήφο διαμαρτυρίας. Στο ΠΑΣΟΚ δεν θα έριχνα ποτέ και να με πλήρωναν… (θα έπαιρνα τα λεφτά πάντως…)
Έτσι κάθησα λίγο έξω από το Δημοτικό σχολείο… Σκέφτηκα… μπήκα μέσα και ανέβηκα στον πρώτο όροφο όπου πάντα ήταν η τάξη που ψήφιζα… Είχε αλλάξει όμως. Εκεί ψήφιζαν όσοι άρχιζαν από Κάπα…
Θυμήθηκα το στοίχημα και έφυγα από το σχολείο. Είμαι ανάμεσα στους 3 εκατομμύρια ανθρώπους που δεν ψήφισαν.
Απλά εγω πήγα μέχρι εκεί… Άλλα 3 εκατομμύρια ψήφισαν ΠΑΣΟΚ. Οπότε αισθάνομαι και εγώ… Κυβέρνηση!

ΥΓ. Γκαβέ ξέρεις πόσο μου αρέσει να σε πειράζω… Αν δεν σε τσίτωνε τόσο το ΛΑΟΣ δεν θα στο έλεγα ποτέ… Σε ευχαριστώ…
ΥΓ2. Για την ιστορία… ΛΑΟΣ είχα αποφασίσει να ψηφίσω.

Σχολιάστε

